Много невероятни истории за хора успели да отслабнат и само един верен път.

5 от 5 / 1 гласа

Въз основа на лични премеждия и преживявания решихме да споделим с вас тази ценна информация за здравето идващо от правилното хранене.

Правилното хранене е ключът към доброто здраве и поддържането на здравословно тегло.

То не включва само какво и какви количества консумираме, но и как се храним.

Майка на три деца заменила двустайния си апартамент с имение и води луксозен начин на живот, след като измислила диета, с която успява да свали натрупаните от бременността килограми.

Тери-Ан Нънс използвала елементите на различни диети, които са работили за нея и свалила 45 килограма - а след като споделила снимките си в Интернет, хората я молели да разкрие тайната си.

Тя създала уебсайт, който вече има над 53 членове и й носи по повече от 500 000 паунда годишно -

което означава, че Тери-Ан може да си позволи да носи дизайнерски дрехи и да ходи на екзотични ваканци.

Една удивителна история на жена, която искала просто да свали излишните килограми

и спечелила не само битката с килограмите, а и много повече.

Ние от ALIS.BG се вдъхновихме и разучихме някои основни въпроси, които ни вълнуват, а именно:

- кои храни водят към добро здраве и поддържане на добро здравословно тегло?

и установихме следните продукти за здравословни и задължителни в менюто ни:

Пълнозърнести култури (пълнозърнест ориз, овесени ядки, пълнозърнест хляб, макаронени изделия и киноа)

Зеленчуци (разнообразние от всякакви видове пресни и замразени зеленчуци, без картофи)

Плодове (цели плодове, а не плодови сокове)

 

Ядки, семена, бобови култури и други здравословни източници на белтъчини (риба, пиле и др.)

Растителни мазнини (зехтин)

 

 

Да Пием  достатъчно количество вода всеки ден (около 8 чаши).

Можем да пием по две чаши вода преди всяко хранене

и по този начин едновременно ще подпомогнем храносмилането си

и ще си набавим необходимото количество течности за деня.

 

 

Да ограничим максимално консумацията на следните храни и напитки:

Подсладени напитки (газирани напитки и натурални сокове)

Рафинирани храни (бял хляб, бял ориз и др.) и сладки неща

Картофи (пържени)

Червени меса и преработени меса (колбаси, наденици, салами и др.)

Други силно преработени храни (полуфабрикати, бърза храна)

 

- Какви количества да консумираме?

Установихме, че препоръчителното количество храна дневно зависи от възрастта,

пола, здравословното състояние и физическата активност на всеки отделен човек.

 

И cтaтиcтиĸaтa гo пoĸaзвa:

aĸo peжимът ни нa xpaнeнe e изгoтвeн пpaвилнo

и cъoбpaзнo ocнoвнитe пpинципи зa здpaвocлoвeн и бaлaнcиpaн пpиeм нa ocнoвнитe и жизнeнo вaжни вeщecтвa зa тялoтo,

тoй щe e нe caмo oтличeн cтapт зa cвaлянe нa ĸилoгpaми, нo и вĸyceн!

 

Всичко показва, че храната трябва да ни носи здраве,

ако е подбрана правилно и съобразена с индивидуалния начин на живот на всеки от нас!

Да бъдем здрави и в добра форма с отлично настроение зависи от самите нас от нашия правилен избор и подбор!

 

За още вдъхновяващи истински истории

следете блог - новините на www.alis.bg - само ти знаеш, кое е най - добро за теб! :)